7dance - אטרקציות לאירועים

מרכז הארץ
-
03-9477791 הצג טלפון
.



הזמנות מעוצבות ומקוריות לאירוע בת מצווה:

ההזמנות הן חלק חשוב ובלתי נפרד מהאירוע ומתכון להצלחה. לצוות הגרפיקאים שלנו יש רגישות מיוחדת, ניסיון מקצועי ואהבה אמיתית ליצירה – כל הנתונים הדרושים על מנת להפוך הזמנה לבר מצווה לשיחת היום בבית הספר. הזמנה לבר מצווה לעיתים עושה את כל ההבדל בין אירוע בר מצווה מוצלח, רב משתתפים, לבין אירוע שלא הצליח לסחוף אליו את כל ילדי הכיתה או השכבה. ברגע שההזמנה יפה, שונה, מפתה – הילדים מחכים לאירוע, מתרגשים לקראתו ובאים בשמחה. תנו לאירוע שלכם את הכבוד הראוי, עם הזמנה שונה, מיוחדת, שתיצור לו בידול ובולטות מהרגע הראשון.כמו כן ההזמנה לבת המצווה תמיד נשארת כמזכרת לשנים הבאות ולזיכרונות יפים ומתוקים.

בר אקטיבי מתוק:

בא לכם להפוך את האירוע למתוק יותר, מיוחד יותר ומרשים באופן יוצא דופן? 7דאנס הינו בר מתוקים בעל מגוון ענק של ממתקים צבעוניים וטעימים ושלל תוספות אווירה להקפיץ את העניינים! בר שופע ומרהיב ביופיו עם טעמים וניחוחות ללא פשרות! המחירים הכי טובים בשוק! בר מרוקאי, בר מעוצב על טהרת העדה המרוקאית - מגוון עשיר של עוגיות מרוקאיות בעיצוב אותנטי ומרהיב, במחיר חסר תקדים!

בר וינאי:

בר אקסקלוסיבי של עוגות ועוגיות משלל סוגים. שולחן שהפך כל אירוע למתוק הרבה יותר! חוויה קלאסית ובלתי נשכחת במחיר חסר תקדים. תוספות אווירה - עשרות פרסים שבמהלך הבת מצווה או בר מצווה שלך יחולקו בזמן הריקודים כמו משרוקיות, זיקוקי יד, שרשראות הוואי, כלי נשיפה זוהרים, שרשראות לדים, קונפטי ועוד. אין ספק שהרחבה תהיה קרנבל, תהיה עם המון שמחה וצבעים מרהיבים. ניתן לקנות בחבילות מוכנות מראש לפי כמות מוזמנים או על ידי חלוקה של איש צוות מטעמנו אשר יגיע לרחבה וידאג לחלק ולשמח את האורחים!

צלם מגנטים לאירועי בר/בת מצווה:

הגיע הרגע הגדול לאחר ציפייה ארוכה, אחרי כל ההשקעה, הטרחה, המאמץ וההתרגשות, אין כמו משהו שינציח את היום הגדול שלך!! מגנטים!! מזכרת קטנה מאירוע גדול!! מתנה יפה ובלתי נשכחת אשר איתה חוזרים כל החברים הביתה, אנו נדאג להנציח את כל הרגעים המרגשים והמדהימים יחד עם כל האוהבים בערב המיוחד שלך, צלם סטילס מקצועי שמסתובב בין כל האורחים ויצלם אתכם ברחבת הריקודים עם כל החברים בפוזות שונות , מגנטים לבת מצווה בהגדלות ובצורות שונות עם הקדשה, משפטים מגניבים מסגרת ואנימציה לפי בחירה, מגנטים ברמה גבוהה על נייר פוטו עבה ועם ציפוי למינציה אשר שומרת על התמונה מהשמש, מאבק, מים, ממגע של ידיים וכו. מגנטים שנשארים לאורך זמן, כי בכל זאת מדובר במגנטים מהבת מצווה שלך!! כשעושים מסיבת בת מצווה במועדון הקשור לרשת 7dance מומלץ לבקש בנוסף למגנטים המקוריים לבת מצווה הגדלות ענק של המשפחה והחברים הקרובים. בנוסף ניתן לבקש את דיסק התמונות המלא אשר צולם במסיבת הבת מצווה למזכרת, אין ספק שמגנטים לבת מצווה, מגנטים לבר מצווה זה אחד הטרנדים המובילים היום בתחום המסיבות והמזכרות הבלתי נשכחות. במהלך הערב הצלם מוציא את המגנטים על לוח ומה שלא משאיר אף ילד אדיש. מזכרת מדהימה מהאירוע של חייכם.

תקליטן לאירועי בר ובת מצווה, וימי הולדת:

תקליטן לכל סוגי האירועים. יגיע עד אליכם עם ציוד הגברה מלא הכולל מספר רמקוליים איכותיים, מיקסרים, קומפקטים, אפשטים ומחשב נייד. ציוד תאורה מושלם לכל אירוע, קטן וגדול. מכונת עשן, ערפל נמוך, פנסי לייזרים חכמים ועוד.

כניסה מיוחדת לבר ובת מצווה:

שלל כניסות מיוחדות לחוגגים בר ובת המצווה. כניסה מרגשת ביותר בתוך צדפה ענקית, לב ענק, חללית לדים, ברבור, ספינה לבנה ושלל כניסות חדשות ומרהיבות!!!! כל החברים והאורחים מצפים ומתרגשים כבר לראות אותך, את כלת הבת מצווה. בזמן שכולם מחכים במעגל גדול ברחבת הריקודים, את נכנסת באופן מרשים בתוך צדפה ענקית לאולם במרכז רחבת הריקודים לנגד עינהם של כל האורחים. בזמן שכולם צועקים ומריעים לך רגע השיא מגיע, הרגע שלך!!! הצדפה נפתחת לאט לאט ואז....את יפיפיה, זורחת ומאושרת יוצאת מהצדפה לעיניי כל ההמומים. חוויה מדהימה.

רקדניות לאירועים:

רקדניות לאירועים-בר ובת מצווה, חתונות, אירועי חברה, חינות ועוד... צוות הרקדניות מקסימות ומקצועיות ילוו אותכם לאורך כל האירוע, החל ממיצגים בקבלת פנים והרקדת הקהל לאורך כל הערב במגוון תלבושות מיוחדות ומרשימות! אפשרות לריקוד בת מצווה מותאם אישית.



בקרו אותנו בפייסבוק