סודה לימון - שמלות לבת מצווה

סחרוב דוד 21, קניון הזהב ראשון לציון
-
03-9522485 הצג טלפון
.



סודה לימון היא חנות, עסק משפחתי שהוקם לפני המון שנים ומאמין בכך שהשירות צריך להיות מקצועי, יוצא דופן, ללא פשרות – כל לקוח אצלנו הוא מיוחד וזוכה לתשומת לב מרבית. כלת בת מצווה או חתן בר מצווה יזכה ללבוש מכף רגל ועד ראש כל כלל האביזרים המתאימים והאיכותיים ביותר שיש.

הכנה לאירוע במועדונים לבת מצווה, אולמות אירועים ועוד – בחנות ניתן לבצע תיקון לבגדים, חליפות, שמלות בתוך חצי שעה. הבגד מותאם באופן אישי לכל ילד וילדה לקראת מסיבת מצווה מצווה ובר מצווה.

הצוות שלנו ותיק ומקצועי וידע למצוא לכל ילד וילדה את הבגד המתאים ביותר. מובטח אירוע בר ובת מצווה מושלם אשר ילווה בהופעה מרהיבה. בידינו מבחר עצום של בגדים שלא נמצא בשום מקום אחר בארץ, מתעדכן מידי יום על פי המותגים הנפוצים בעולם.

בחנות יש מחלקה לבנים (בר מצווה ועוד) ומחלקה לבנות (בת מצווה וכדומה).

חתן בר מצווה יוכל למצוא חולצות מכופתרות בשלל צבעים אשר עוצבו על מיטב המומחים בארץ. ילד בר מצווה יצא עם החליפה לאחר שבחר בדיוק מה שרצה. המבחר שלנו ייחודי, ולא תמצאו אותן בשום מקום או חיקוי במדינה.

חוגגים במועדונים לבת מצווה? בר מצווה? אולם אירועים? גם אירועים? אנו מזמינים אתכם לבוא ולבקר ולהתאים חליפה אלגנטית לחתן, או שמלות בשלל צבעים לכלה – באיכות גבוהה, ממגוון בדים ואביזרים איכותיים. אביזרים אשר יתאימו באופן מושלם לכלה עבור חגיגת כל אירוע בת מצווה.

כל קנייה היא הצלחה בטוחה וחווייה מהנה ! בדרך לאירוע בר ובת מצווה מושלם !